Sadržaj se učitava...
FOI Radovi search apps mdi-login mdi-home Početna mdi-text-account Teme prema mentoru/ici mdi-script-text-key-outline Teme prema ključnim riječima mdi-lifebuoy Upute mdi-calendar-multiselect Zakazane usmene obrane Osnovne informacije Aplikacija FOI Radovi namijenjena je automatiziranju postupka prijavljivanja, izrade i ocjenjivanja završnog ili diplomskog rada na preddiplomskim i diplomskim studijima Fakulteta organizacije i informatike. Putem ove aplikacije studenti mogu pretraživati teme, odabrati željenu temu te po završetku predati digitalnu verziju rada. Pravilnici Pravilnik o završnom i diplomskom radu (pdf)
Preporuke citiranja i referenciranja primjenom stila referenciranja APA (pdf)
Preporuke citiranja i referenciranja primjenom stila referenciranja IEEE (pdf)
Smjernice vezane uz vremenski okvir (pdf)
Predložak Predložak za pisanje završnog/diplomskog rada (docx)
Predložak za pisanje završnog/diplomskog rada (LaTeX)
Procedura
  1. Upisivanjem u sustav mentori/ce predlažu teme o kojima se raspravlja na katedrama, a šef/ica katedre naknadno objavljuje odobrene teme svoje katedre u skladu s rokovima definiranima u Pravilniku o završnom i diplomskom radu. Teme nakon objave postaju vidljive studentima.
  2. Student/ica može rezervirati temu ako su zadovoljeni sljedeći uvjeti:
    • Tema mora biti slobodna.
    • Student/ica mora imati upisanu završnu godinu studija i predmet Završni/Diplomski rad.
    • Student/ica mora imati odslušanu radionicu o izradi završnih/diplomskih radova (iznimno riješen test samoprocjene).
    • Upisani studijski program studenta/ice (ako postoji na studiju) mora odgovarati studijskom programu za koji je tema predviđena.
    • Rezervacije za određene studije moguće su samo u unaprijed određenom vremenskom periodu.
    • Student/ica ima ograničenje po studiju, pa ako je upisan samo jedan studijski program, može rezervirati samo jednu temu.
    • Nije moguća rezervacija teme koja je ranije već bila rezervirana od strane studenta/ice. Odnosno, ako je iz nekog razloga otkazana rezervacije za neku temu, istu temu student/ica ne može rezervirati.
    • Mentori/ce unutar akademske godine imaju kvotu radova po studiju (ovisno o broju prvi put upisanih studenata/ica u završnu godinu studija) i ukupnu kvotu za sve studije (20 radova).
    • Student/ica mora obavezno kontaktirati mentora/icu putem sustava poruka u aplikaciji, osobno ili putem e-maila vezano uz mogućnost rezervacije teme rada.
  3. Mentor/ica prihvaća ili odbija rezervaciju teme.
  4. U slučaju odbijanja rezervacije, student/ica rezervira drugu temu, a u slučaju prihvaćanja rezervacije, student/ica u dogovoru s mentorom/icom počinje pisanje rada.
  5. Nakon izrade rada student/ica predaje digitalnu verziju rada u sustav. Prvo je potrebno predati radnu verziju, jednu ili više njih na koje student/ica dobije komentare od mentora/ice. Nakon što mentor/ica potvrdi ispravnost radne verzije, student/ica predaje finalnu verziju.
  6. Mentor/ica potvrđuje finalnu verziju ili pretvara finalnu verziju u radnu i vraća na doradu.
  7. Nakon prihvaćanja finalne verzije rada od strane mentora/ice, student/ica plaća troškove završetka studija i postavlja u sustav potvrdu o uplati.
  8. Potvrdu o podmirenju svih dugovanja studenta/ice prema Fakultetu potvrđuju u sustavu za to ovlaštene osobe iz računovodstva i knjižnice. Ako student/ica ima dugovanja prema Fakultetu, bit će kontaktiran/a od strane ovlaštene osobe.
  9. Student/ica u sustavu potvrđuje izjavu o izvornosti i predaju finalne verzije rada.
  10. Referada printa Obrazac B koji sadrži unaprijed potvrđene izjave studenta/ice i potvrdu o podmirenju svih dugovanja, te u sustavu potvrđuje da student/ica zadovoljava sve formalne uvjete za obranu rada.
  11. Mentor/ica određuje mjesto i vrijeme obrane.
  12. Referada potvrđuje zakazano mjesto i vrijeme obrane.
  13. Nakon održane obrane, u sustavu se popunjava obrazac Zapisnika o obrani završnog/diplomskog rada te se obrana odmah zaključuje.
  14. Student/ica podiže Uvjerenje o završetku studija u studentskoj referadi nakon obrane i upisa podataka o obrani u sustav.
  15. Metapodaci i rad objavljuju se u sustavu Dabar (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) prema uvjetima koje je postavio/la student/ica.
Dostpuni budući termini za obrane radova
24.06.2024. - 05.07.2024.
16.09.2024. - 30.09.2024.
2024 © Fakultet organizacije i informatike, Centar za razvoj programskih proizvoda